Dôležité oznamy

Nový showroom v Lučenci už otvorený! Tešíme sa na Vašu návštevu.

Kamenné prevádzky

Lučenec
 
BIO FLAME – BIOKRBY
Centrálny sklad - predajňa
Zvolenská cesta 5040
984 01 Lučenec, SR
Mob.:...0911 322 727i
E-mail:
bioflame@bioflame.sk

Otváracia doba prevádzky:

Pondelok až Piatok

9:00 - 16:30 Hod.

Mimo pracovnej doby
otvorené po dohode.

......................................

Trenčín

Žabinská 14
911 01 Trenčín

Mob: 0904 322 727
E-mail: trencin@lacne-biokrby.sk
 
Otváracia doba prevádzky:

Pondelok – Piatok: na zavolanie Sobota  Nedeľa:    na zavolanie

Návštevu showroomu odporúčame vopred dohodnúť telefonicky, alebo e-mailom.


UPOZORNENIE:

Na prevádzkach je možná platba iba v hotovosti.

Nákup na splátky

Pokyny pre nákup na splátky nájdete TU

Quatro - jednoduchý nákup na splátky

Dopravu zabezpečuje

Bezpečný nákup

shop roku



POSTUP PRI UPLATŇOVANÍ REKLAMÁCIÍ

Kupujúci je povinný prezrieť tovar bezprostredne po jeho prevzatí.
Ak je zistené poškodenie obalu výrobku, kupujúci skontroluje stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoví záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Kupujúci má právo viditeľne poškdoenú zásielku neprevzať. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca.

V prípade, že zistíte vadu na zakúpenom výrobku, pripravte si faktúru a informujte nás o konkrétnom probléme telefonicky, alebo e-mailom:

1. TELEFONICKY - +421 911 322 727  - v čase od 8:00H do 20:00H - 7 dní v týždni
2. E-MAILOM - reklamacie@bioflame.sk  - nonstop

Buď telefonicky, alebo e-mailom sa dohodneme na ďalšom postupe pri uplatnení reklamácie.
V prípade oprávennej reklamácie sa predávajúci zaväzuje reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej doručenia.


Ako postupovať pri zistení poškodenia zásielky:

UPOZORNENIE: Aj keď krabica nejaví vizuálne poškodenie, tak tovar môže byť poškodený. Odporúčame tovar skontrolovať.

V prípade poškodenia zásielku odfoťte nasledovne:
1. adresný štítok na balíku
2. vonkajšie balenie
3. vnútorné balenie
4. detail poškodenia tovaru

Fotografie pošlite mailom do 24 hodín od prevzatia zásielky na reklamacie@bioflame.sk

Neskôr nahlásené poškodenie zásielky, ktoré vzniklo počas prepravy nemôžeme akceptovať.


Kedy je možné uplatniť reklamáciu:

  • ak má tovar vizuálnu vadu, ktorá vznikla pri výrobe, alebo preprave (na uznanie potrebujeme zápis o škodovej udalosti spísanej s kuriérom, ktorý zásielku doručil)
  • ak sa zistí nekompletnosť zásielky
  • ak je výrobok nefunkčný
  • ak sa výrobok zničí pri používaní, ale za zničenie nie je zodpovedný kupujúci ktorý postupoval podľa návodu na montáž, alebo obsluhu

Kedy nie je možné uplatniť reklamáciu:

  • ak na vizuálnu vadu zistenú pri prevzatí tovaru (je potrebné skontrolovať obsah balenia pred kuriérom, alebo sa s ním dohodnúť na možnom dodatočnom reklamovaní) neupozorníte kuriéra a nespíšete s ním zápis o škodovej udalosti
  • ak pri neodbornej montáži dôjde ku poškodeniu výrobku
  • ak sa pri obsluhe výrobku nepostupuje podľa návodu na montáž a obsluhu
  • ak výrobok nespĺňa očakávanie z tepelného výkonu výrobku

Upozornenie:

Na nami predávané výrobky poskytujeme záručnú aj pozáručnú opravu.
Ak by sa vám náhodou výrobok poškodil, pravdepodobne ho dokážeme opraviť alebo upraviť tak, aby naďalej spĺňal svoj účel.

PRÁVA KUPUJÚCICH

Súčasné platné právne predpisy garantujú spotrebiteľovi právo na kúpu bezchybného tovaru a to do 24 mesiacov od zakúpenia výrobku. Jednoznačne dávajú spotrebiteľovi právo na to, aby bol tovar bez vady počas celej záručnej doby a to na základe zodpovednosti predávajúceho za vady, ktoré sa v tejto dobe vyskytnú. Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena. Ak pri reklamácii dôjde k výmene tovaru, záručná doba začína plynúť znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka. Reklamovať možno vady výrobného charakteru alebo vady vzniknuté poškodením pri preprave či skladovaní a to v rámci záručnej doby. Po uplynutí záručnej lehoty právo na reklamáciu zanikne. V rámci záručnej doby má spotrebiteľ právo na uplatnenie reklamácie vád, ktoré nevznikli jeho zavinením. O opodstatnenosti rozhoduje predávajúci.

Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.

 

Reklamačný protokol na stiahnutie vo formáte .PDF a .DOC:

 

ZDhkM2